Кошик
170 відгуків
Сітка, зус, плівка
+380 (50) 521-33-39

Доставка та оплата

Способи доставки

Ми подбали про те, щоб доставка замовлення була максимально простою та зручною. Зверніть увагу деякі види доставки є платними.

При оформленні замовлення до 15:00 відправка здійснюється в той же день.

Ми здійснюємо доставку такими кур'єрськими службами:

Нова пошта

  нова пошта - доставка  

Доставка по м.Київ Новою поштою

Адресна доставка:
Термін доставки: в день замовлення або на наступний
Вартість доставки: Доставка платна. Відповідно до тарифів кур'єрської служби.

На відділення або пошти:
Терміни доставки: 1-3 дні залежно від населеного пункту
Вартість доставки: безкоштовна - При замовленні на суму 9999 грн і більше (Не поширюється на категорію алюмінієвий профіль)

Доставка по Україні Новою поштою

На відділення або поштамат:
Терміни доставки: 1-3 дні залежно від населеного пункту
Вартість доставки: Відповідно до тарифів кур'єрської служби.

Адресна доставка до дверей:
Терміни доставки: 1-3 дні залежно від населеного пункту
Вартість доставки: Доставка платна. Відповідно до тарифів кур'єрської служби.

Способи оплати

Оплата банківськими картами Visa, MasterCard, Maestro через: Приват24, MONO, Liqpay, термінали.

Після підтвердження замовлення Вам на електронну адресу або за допомогою SMS\VIBER прийде рахунок з докладними інструкціями з оплати і посиланням на сторінку платіжної системи, де Ви зможете оплатити замовлення.

visa - картка maestro - картка mastercard - картка 

Передача даних здійснюється по захищеному каналу із застосуванням сучасних методів шифрування, при цьому виключається будь-яка можливість перехоплення конфіденційної інформації.

Безготівковий розрахунок

Безготівкова форма розрахунку можлива за умови укладення договору з юридичними особами або організаціями.

Важливо!

1. Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується на повну вартість. При отриманні посилки Вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні служби доставки в присутності співробітника. У разі неповного комплекту, недостачі товару або відсутності документів (накладна покупця), необхідно скласти акт невідповідності. Якщо пакування пошкоджене, або на товар виявлені механічні пошкодження Вам необхідно відмовитися від посилки або пред'явити претензії службі доставки. Служба доставки відшкодовує завдані збитки, якщо її було завдано з її вини.
У разі якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що трапилося.

1.1 Після передачі замовлення в службу доставки клієнту відправляється sms з номером товарно-транспортної накладної

1.2 При онлайн-оплаті: для отримання замовлення необхідно мати при собі документ, що засвідчує особу

При виникненні будь-яких питань Ви завжди можете зателефонувати або написати на електронну пошту:imag@i.ua

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner